freakyfresh

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Emil - 12 april 2011 22:44

                                                               

Dessutom får ni tycka vad ni vill om bilderna, det här är vad jag mår bra av. Att få känna att jag har ett mål, och att känna att det inte är omöjligt!

Av Emil - 12 april 2011 22:29

Vissa dagar är man verkligen på topp, men får man en dålig start går hela dagen åt pipan. Försov mig imorse så jag fick ta en buss så jag vara framme 40 min efter att vi börjat, kändes inte alls bra då det va matte och vi har det största provet ifrån boken på Torsdag....


Sen hade jag även satt mig i tuggummi på bussen in till Karlstad, så fick gå med tuggummi i stjärten hela dagen tills jag kom hem och kunde kolla i en ordentlige spegel. Men men sånt är livet, har bara myst med mig själv hela eftermiddag/kvällen. Kollat på massa tv avsnitt och massa serier på Kanal5s hemsida, Hellcats är verkligen något (Y)

 

Fett fin hon asså!



Ska iaf alldeles strax krypa ner i sängen som är nybäddad, funderar på om jag ska rensa sopsäcken som står i mitt rum också. Det mesta är sånt som jag aldrig kommer använda som såg bra ut typ första 3 gångerna som jag använde dom, sen så har jag ju sånt som jag har växt ifrån mest psykiskt.


Så får bli en riktig återställare den här veckan faktist, en helt ny start på livet! Ska klara att gå ner typ 20 kg i vikt, dock anser ju mitt  BMI att jag borde gå ner ännu mer...har man tjock benstomme känns det helt sjukt faktist :) Svårt och jobbigt, men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva bara att kämpa på!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emil heter jag är en galen person som skriver om min vardag och om kläder.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards